Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Plan kontroli jednostki

Plan kontroli zewnetrznej prowadzonej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku w 2025 r. odbywa się zgodnie z Zarządzeniem Nr 112/2024 Starosty Sanockiego z dnia 30 grudnia 2024r. w sprawie zatwierdzenia rocznego planu kontroli zewnętrznej prowadzonej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku na 2025 rok

 

Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 122/2024
Starosty Sanockiego
z dnia 18 grudnia 2024 r.

 

Roczny plan kontroli zewnetrznej prowadzonej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku na rok 2025
Lp Jednostka podlagająca kontroli Zakres kontroli Rodzaj kontroli Planowany termin kontroli
       1.

Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Fabryczna 8,
38-540 Zagórz

     1. Zakres realizacji zadań w ŚDS;
   2. Frekwencja uczestników w ŚDS;
   3. Kwalifikacje osób świadczących usługi;
   4. Standardy usług świadczonych przez ŚDS
             problemowa  I kwartał 2025 r.
2. Warsztaty Terapii Zajęciowej, Stowarzyszenie „Świetlik”
ul. Zielona 1,
38-500 Sanok

1. Prawidłowość  kwalifikowania kandydatów na uczestników warsztatu;
2. Ważność posiadanych przez uczestników warsztatu orzeczeń oraz treść zawartych w nich wskazań;
3. Prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej:
a) uczestników,
b) działalności merytorycznej warsztatu, w tym działalności rady programowej,
c) współpracy z rodzicami lub opiekunami uczestników.
4. Prawidłowość w zakresie zatrudnienia i kwalifikacji kadry warsztatu;
5. Zgodność postanowień umowy ze stanem faktycznym;
6. Zgodność organizacji pracy i zajęć w warsztacie z postanowieniami rozporządzenia, regulaminu organizacyjnego warsztatu oraz z umową;
7. Prawidłowość realizacji planu działalności warsztatu i indywidualnych programów rehabilitacji;
8. Prawidłowość wykorzystania środków PFRON i Powiatu;
9. Prawidłowość realizacji programu „Zajęcia Klubowe w WTZ”

kompleksowa  III-IV kwartał  2025 r.
3.

Warsztaty Terapii Zajęciowej, Stowarzyszenie „Progres”
ul. Robotnicza 19
38-500 Sanok

 

1. Prawidłowość  kwalifikowania kandydatów na uczestników warsztatu;
2. Ważność posiadanych przez uczestników warsztatu orzeczeń oraz treść zawartych w nich wskazań;
3. Prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej:
a) uczestników,
b) działalności merytorycznej warsztatu, w tym działalności rady programowej,
c) współpracy z rodzicami lub opiekunami uczestników.
4. Prawidłowość w zakresie zatrudnienia i kwalifikacji kadry warsztatu;
5. Zgodność postanowień umowy ze stanem faktycznym;
6. Zgodność organizacji pracy i zajęć w warsztacie z postanowieniami rozporządzenia, regulaminu organizacyjnego warsztatu oraz z umową;
7. Prawidłowość realizacji planu działalności warsztatu i indywidualnych programów rehabilitacji.
8. Prawidłowość wykorzystania środków PFRON i Powiatu.
kompleksowa  III-IV kwartał  2025 r.
4.

Dom Pomocy Społecznej „Światło Nadziei”
ul. Królowej Jadwigi 12
38-500 Sanok

 

1. Organizacja i funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w zakresie realizacji zadań zawartych w ustawie z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 roku w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 734 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2024 r. poz. 917);
2. Prawidłowość wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadnia publicznego zgodnie z Umową Nr DPS/1/2023 z dnia 27.06.2023 r. o powierzenie realizacji zadania publicznego pod nazwą „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla 30 osób przewlekle psychicznie chorych” zawartej pomiędzy Powiatem Sanockim, a Caritas Archidiecezji Przemyskiej.
3. Prawidłowość wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadnia publicznego zgodnie z Umową Nr 2K/DPS/2024 z dnia 01.08.2024 r. o powierzenie realizacji zadania publicznego pod nazwą „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla 20 osób przewlekle psychicznie chorych” zawartej pomiędzy Powiatem Sanockim, a Caritas Archidiecezji Przemyskiej.

kompleksowa  II kwartał 2025 r.
5. Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
ul. ks. Winnickiego 1
38-540 Zagórz

1. Organizacja i funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w zakresie realizacji zadań zawartych w ustawie z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 roku w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 734 z późn. zm.)
2. Prawidłowość wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadnia publicznego zgodnie z Umową z dnia 28.12.2020 r. o powierzenie realizacji zadania publicznego pod nazwą „Prowadzenie domu pomocy społecznej dla 41 osób w podeszłym wieku i osób przewlekle somatycznie chorych” zawartej pomiędzy Powiatem Sanockim a Parafią Rzymsko-Katolicką pw. Wniebowzięcia N.M.P z siedzibą w Zagórzu.

kompleksowa IV kwartał 2025 r.
6. Miejsce zamieszkania beneficjentów programu „Aktywny samorząd” i siedziba świadczeniodawcy Kontrola wykorzystania dofinansowania, zgodnie z celami i zasadami programu oraz prawidłowości, rzetelności i zgodności ze stanem faktycznym danych zawartych w dokumentach, stanowiących podstawę przyznania i rozliczenia dofinansowania, a także wykonywania przez beneficjenta zobowiązań określonych w umowach dot. Moduł I i II
1) PCPR-CZP.4211.4.2.2024
2) PCPR-CZP.4211.4.8.2024
3) PCPR-CZP.4211.4.11.2024
4) PCPR-CZP.4211.5.1.2024
5) PCPR-CZP.4211.9.1.2024
6) PCPR-CZP.4211.8.3.2024  
7) PCPR-CZP.4211.8.9.2024
8) PCPR-CZP.4211.10.1.2024
9) PCPR-CZP.4211.10.2.2024
10) PCPR-CZP.4211.11.1.2024
11) PCPR-CZP.4211.11.5.2024
12) PCPR-CZP.4211.13.1.2024
13) PCPR-CZP.4211.14.1.2024
14) PCPR-CZP.4211.14.3.2014
15) PCPR-CZP.4211.7.3.2024
16) PCPR-CZP.4211.7.7.2024
17) PCPR-CZP.4211.7.10.2024
18) PCPR-CZP.4211.7.13.2024
19) PCPR-CZP.4211.7.15.2024
20) PCPR-CZP.4211.7.24.2024
21) PCPR-CZP.4211.7.26.2024
22) PCPR-CZP.4211.7.27.2024
23) PCPR-CZP.4211.7.31.2024
24) PCPR-CZP.4211.7.36.2024
25) PCPR-CZP.4211.7.38.2024
26) PCPR-CZP.4211.7.43.2024
27) PCPR-CZP.4211.7.47.2024
28) PCPR-CZP.4211.15.1.2024
29) PCPR-CZP.4211.15.3.2024
30) PCPR-CZP.4211.15.11.2024
31) PCPR-CZP.4211.16.2.2024
32) PCPR-CZP.4211.16.3.2024
33) PCPR-CZP.4211.16.13.2024
34) PCPR-CZP.4211.16.20.2024
35) PCPR-CZP.4211.16.33.2024
36) PCPR-CZP.4211.16.38.2024
37) PCPR-CZP.4211.16.42.2024
38) PCPR-CZP.4211.16.49.2024
39) PCPR-CZP.4211.16.54.2024
40) PCPR-CZP.4211.16.56.2024
41) PCPR-CZP.4211.16.62.2024
42) PCPR-CZP.4211.16.63.2024
43) PCPR-CZP.4211.16.65.2024
44) PCPR-CZP.4211.16.68.2024
45) PCPR-CZP.4211.16.70.2024
46) PCPR-CZP.4211.16.71.2024
47) PCPR-CZP.4211.16.77.2024
48) PCPR-CZP.4211.16.78.2024
49) PCPR-CZP.4211.16.91.2024
50) PCPR-CZP.4211.16.96.2024
problemowa III - IV kwartał 2025 r.

 

           

ZAŁĄCZNIKI:

  • Plan kontroli
    Utworzono dnia 29.01.2025, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Zarządzenie
    Utworzono dnia 29.01.2025, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Lipiec 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.