Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Program „DOBRY START”

Przypominamy, iż z dniem 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczął realizację programu „Dobry start”.

Wnioski o świadczenie dobry start składają Państwo wyłącznie drogą elektroniczną poprzez portal PUE ZUS. W celu ułatwienia składania wniosków ZUS przygotował instrukcje jak należy złożyć wniosek o świadczenie dobry start.

  1. Instrukcja dla opiekuna (dotyczy m.in. rodziców zastępczych oraz osób prowadzących rodzinne domy dziecka)
  2. Instrukcja dla dyrektora placówki wychowawczej lub opiekuńczo - terapeutycznej
  3. Jak dosłać załączniki do wysłanego wniosku o świadczenie dobry start
  4. Jak sprawdzić szczegóły wniosków o świadczenie dobry start

Instrukcje są dostępne również na stronie internetowej ZUS pod linkiem https://www.zus.pl/baza-wiedzy/program-dobry-start

Ponadto, aby uzyskać świadczenie dobry start na dzieci umieszczone w pieczy zastępczej, zobowiązani są Państwo dołączyć do wniosku o świadczenie dobry start, zaświadczenie o umieszczeniu dziecka w rodzinie zastępczej, rodzinnym domu dziecka.

W celu wydania zaświadczenia należy zgłosić się do organizatora rodzinnej pieczy zastępczej - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.